Tuesday, October 6, 2009

si merah fe5020

eloo..
yuhuuuu... akhirnyer!!

dah lama teringin nk beli camera.. ni baru ada peluang beli.

sabtu lepas beli kt mid, kuar jln ngan cik E . .. nama kedai ape tah dh lupe, yg ingat kt sebelah tu kedai sony. aku dh servey nk beli camera brand ape awal2 lg.. budget dlm rm8++ je.

aku bt compare olympus, sony n canon. compare punya compare, siap mintak pendapat kawan2 lg mna yg best.. siap gaduh2 lg pasal brand ape yg best. wah aku ni ..mcm nk beli yg beribu2 je. walhal, budget ciput je..hahahahaha.

last skali aku dh bt keputusan. dh nekad. OLYMPUS. ..hehehehe.
fe5010 yg jd pujaan.. member2 tanye, nape x sony cybershot je... aku ckp la, budget kecik je. kalo setakat 800 tu ape la yg aku leh dpt.. mmg r sony stylish.. tp aku lg berkenan olympus...

sbnarnyer xde yg salah atau btol, masing2 pun bagus. trpulang pada kite r mcm mna jaga..leh posing2 pas ni
ermm.. tp last skali drpada 5010 jd 5020. xpe r..belasah r.. dh malas jalan cari. masuk 1 kedai je terus beli. nak tau harga brape?? rm 729.. (jng bgtau ada kedai jual murah!!! ). tp aku tambah lg rm 29 tu upgrade memory dia... lalalalala.
adala dia bg free gift (tripod,casing bag n ape tah lg..)

hehehehe... my new bb fe5020. hohoho. kaler merah lg tu. nk tngk gmbr nyer..?? muah muah ..

0 comments: