Tuesday, May 18, 2010

kena TAG!!

aduyaii.. ape la kerol ni, tiba2 tag kita lak..

layan je la..


soalan2 cepu cemas yang patut ke tak patut dijawab..

1) apa yang anda akan buat bila anda dapat tahu member anda tikam belakang anda??
segera ke hospital yg berdekatan.. walaupun pisau yg digunakn 'plastik'.. incase ada jangkitan kuman

2)6 orang dihati anda?
6 orng je??.. famili pun skrng ni dh 10 orng..blom masuk sepupu sepapat..friends lg.. kekasih hati lg.. (statment tu..)

3)anda rasa anda comel?
anda pk sendiri.. (^-^)

4) sing LE or taken?
taken

5) blog yang anda suke?
blog yang dapat mengisi masa lapang ku..hehehe -> http://iamluckytohaveyou.blogspot.com/


6)adakah bilik anda kemas setiap hari?
ermm.. ermm .. ermm... no comment

7)lagu terakhir yang anda dengar?
ofcoz korean song.. 'heartbeats' by 2PM.. (saranghe oppa..)

8)last teks mesej?
ok

9)last phone call?
ishh.. cibuk je nak tau..

10)hari terakhir anda menangis?
when ya??

11)5 warna kegemaran anda?
1. kaler hijau
2. kaler pepel
3. kaler magenta
4. kaler merah
5. kalerFul

12)orang terakhir anda berYM?
kalo berSKPYE boleh??

13) game paling anda suka?
the sims

14)adakah anda peminat MRC??
Ape tu?? Malaysian Red Crescent Society ke??


15)apa perasaan anda menjawab TAG ini?
penuh perasaan..

16)anda rasa TAG ni best?
entah.. tak boleh nak rasa sangat r..


p/s: takde keje cari keje.. dah ada keje..xmo keje lak.. hahahahaha

5 comments:

Zonan said...

haha... sian zila.. kena tag.. by the way.. banyak jgk statement dlm tu ek... :D

masquerade said...

hehehehe..

Zonan said...
This comment has been removed by the author.
Zonan said...

anda di tag lagi - http://de-zonanblog.blogspot.com/2010/09/ada-tag-lagi-dr-nina.html

Bro Ac said...

Wah..berminat aku baca blog kamu ni :) semenjak aku sakit ulser lidah. hehe, terdapat info dari blog mas la pula. TQ tau :)