Tuesday, March 16, 2010

jalan yang tertutup dan jalan yang terbuka

aku yang kesenangan dan kelapangan ini yang buat kerja ala ala malas macam company ni aku yang punya telah melayan semua blog, shopping online, window shopping, lowyat dot net, net dot dot hehehe.. berikutan dengan masalah dalaman yang melanda semenjak dua menjak tiga menjak ni (apasal ayat skema cam cikgu skolah ni.. )

aku baru tersedar dari blog kawan yang aku baca.. dia ni takde la tulis pasal dakwah2 ke ape ke.. dia upload gambar-gambar kawen je..
(sape ek??.. )
baca punya baca entries dia.. akhirnya aku paham sesuatu.. ape yang kita hilang akan digantikan dengan benda lain..
(paham tak??.. ) maksudnya..bila 1 jalan tu ditutup akan dibuka 1 lagi jalan lain (ala macam tak biasa r lak??..k.l kan selalu macam tu).. so thanks to the blogger. I dah sedar uhuhks.. biarlah orang buat kita macam bola tendang sana tendang sini.. I dah ada semangat balik (cehh.. "I" lak pulak). dunia belom kiamat!!.. jeng jeng jengggggg.


p/s: aku pun tak tau la apasal aku mengarut ni.. hehehe. anyway..wish me all da best!!


4 comments:

baby bambam collection said...

spe yg upload gmbo² kawen tue?
org tue dh bukk pintu mati n pintu mata kak zila..
so.. sapekh org itu?
nk tau gk..
nk bce blog dier..
uhhu..

Zonan said...

sape lg yg blog dia suka upload gambar kawen dya je lah >

http://dyaygcomei86.blogspot.com/

baby bambam collection said...

yeke?
haahha..
xprasanla plak..
huuhu..

masquerade said...

blog kawan.. dia photographer sambilan..